1 - 0 och brasilien vann igen..

Nu har jag precis kollat klart på matchen mellan Sverige och Brasilien och brassarna vann med 1 - 0 , tyvärr.  För jag hejade ju faktiskt på sverige.. =P haha! Nä, dom var riktigt duktiga faktiskt så det var lite synd att dom inte vann. Men men, heja Sverige! ;D

Idag har jag hunnit med en massa grejer tycker jag. Vaknade tidigt och käkade gooood frukost, sen åkte jag och Anton in till stan och fikade med pappa. Efter det tränade jag världens konstigaste step-pass på Friskis. Lite skumt var det ja, men lite trevligt att träffa Frida igen, var ett tag sen! :) Sen åkte jag hem och käkade lite mat och efter det åkte jag och mormor och shoppade lite. Käkade lite mat på Ikea sen också, trevligt! :) Sen skulle jag vara duktig och jobba lite, jag skulle vara barnvakt. och duktig det var jag minsann! haha! ett barn gick tillbaka till receptionen och hälsade det till mig innan jag gick hem, så sött! :) efter det hämtade mamma mig och jag åkte hem och käkade (igen!!) och sen var det match-dags. That's my day! HAAAAAJ.

 Kvällens spelare (det vill säga kvällens snygging) :
Anderson, han var faktiskt söt i sina flätor! =D hahahah

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0