Yra busschaufförer!

I morse när jag skulle ta bussen till jobbet blev det massa krångel, precis som igår. Busschaufförerna skulle byta plats och buss och så vidare, men dom hade ju ingen koll själva. Så står dom där och glor i sina papper i 5 minuter, ringer nån chef och bestämmer sig sen för att sätta sig i bussen, som visar sig vara helt fel. Ja, då måste dom köra iväg med den för att vänta in en ny. Ack ack, vilket jobbigt jobb! Jag kom till slut på den i alla fall. Likaså han som skulle köra. Åkte en för lång väg för att fördriva tiden. Sen hann jag ta en promenad i stan med innan jag började jobba. Jobbet var förövrigt väldigt roligt idag. Jag har ingen aning om varför, men det var kul i alla fall. Kan bero på att solen sken på mig när jag vaknade? Haha. . nu ska jag fortsätta se matchen på tv. So long suckers! PUSS.

Bild från en mysig picknick i parken. Början av sommaren 08 (då det var fint väder)

Kommentarer
Postat av: Maja

Tylösand ligger på västkusten strax utanför Halmstad:) Ja Bra väder gör en på bra humör:)

2008-06-27 @ 00:03:34
URL: http://masvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0