natt 00:52

Jag överlevde dagen på jobbet, som i och för sig bara bestod av att damma av hyllor. Och tro mig, på ett bibliotek finns det många hyllor att damma av. Jag cyklade hem sen och började genast städa min garderob. Vilket lyft den fick alltså. Massa kläder slängdes ut och allt hängdes upp snyggt och prydligt. Så nu blir det lite roligare att titta in där! :)

Imorn blir det först jobb och sen är det middag hemma hos Henna. På torsdag ska jag nog rida (!) haha! Och på fredag blir det fest! Tur att detta kan glädja mig i den trista bok-världen.

Nu slocknar mina ögon närsomhelst. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jobbade inte du i en glasskiosk? Är du på ett bibliotek nu? Hur kommer det sig?

2008-06-27 @ 11:21:41
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0