mysig fotbollskväll är toppen

I lördags när Sverige spelade mot Spanien hade jag och mamma mysig hemmakväll. Vi lagade en god middag, drack cola istället för öl. Bakade tårta istället för att kränga chips. Gott var det! Och mysigt. Lite fotbad och nagelmålning hann vi också med innan Spanien vann. Lite surt faktiskt, men det tar dom igen på onsdag! Sen övningskörde jag in till stan, helt perfekt (!) om jag själv får säga, vi hämtade Anton och sen var det hem och sova tidigt. 

 Igår var det också en riktigt mysdag. Jag, mamma och Frida stack till Väla. Jag hittade lite smink och present till Emma. Sen åkte vi hem och åt en god sallad och bara chillade resten av dagen.

Idag är det dags för mig att börja på mitt nya jobb. Har precis duschat nu och ska snart fixa i ordning mig, sen smäller det. Here comes the bibliotekarie Hannah! Wohoo.. (NOT!) 


Miss you, guys! <3

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej hänni :D ja det måste vi ju , jag har smsat dig men vet inte om du har fått det ?, men tänkte ju hänggga med och träna en dag också :)



hoppas allt bra med dig ! här ee det :)



puss ^^

2008-06-17 @ 14:34:24
URL: http://mamaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0