fredag den trettonde

.. inte för att jag är vidskeplig eller något sånt, men det är otursdagen idag.

Jaja, allt som allt så har det varit en bra vecka. En lugn vecka framför allt. Jag har mest bara slappat. I tisdags blev det en sväng inom Natalie där vi snackade en massa och kollade gamla bilder från när vi var små. Det var väldigt underhållande måste jag säga! Som man förändrats. Jaja, efter det cyklade jag vidare till Ida där det var dags för lite fotboll. Sverige - Grekland (2-0 wohooo!) Vi tog oss en sväng i stan mitt i spöktimmen och skrämde upp varandra hela tiden, aldrig igen! Det var för läskigt! Haha! Men vi lugnade oss med att sjnga hela vägen och då gick det bra!

Jag vaknade halv 9 nästa morgon och insåg att jag hade försovit mig lite, jag skulle nämligen va på mina syskons skolavslutning klockan nio. Så det var snabbt på med kläder, käka lite frukost och sen cykla som en galning. Kom fram i tid och satte mig och lyssnade på en massa skönsjungande barn. Alla var verkligen jätteduktiga, speciellt niorna som spelade och sjöng en låt till minne av Denise <3 Väldigt fint var det!

Eftermiddagen spenderades hemma med familjen, lite mys och gott att äta. Sen hände inte så mycket mer egentligen. Likadant på torsdagen- jag var bara hemma hela dagen och kollade på tv, käkade massa mat och lekte lite med Anton. Vi gick till en lekplats och det är fruktansvärt som man slår sig där. Jag fick sår både på armar och ben. Inte konstigt att barn springer hem gråtandes från sånna platser. Men vi hade roligt i alla fall! :)

Nu är det som sagt fredag, och om sisådär en halvtimme ska jag ta cykeln till stan och träna lite innan jag träffar Natalie. Vi ska gå lite på stan och ta oss en fika! Mysigt. Men n ska jag kila! PUSS PUSS.


Kommentarer
Postat av: fia

haha hajsen det blev ju 2-0 ;) <3

2008-06-13 @ 16:01:28
URL: http://sofiaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0