det är redan sjunde juni

Tiden går så snabbt när man har roligt. Och redan har ytterligare tre roliga dagar flygit förbi!

I torsdags var det studenten och vi åkte hem till Jossan och firade henne lite. Träffade mina brudar där med så vi stack till stan sen och käkade glass. Sen blev det ett litet nattdopp på Gröningen.

fredagen vaknade jag trött och seg. Men jag pallrade mig i alla fall till stranden med familjen. Där var vi ett tag innan vi stack till Maxi och handlade. Det blev tacos och jordgubbstårta på kvällen för att fira nationaldagen lite. Då kom vi på att vi inte kunde nationalsången. Vi kunde de 2 första raderna sen tog det stopp. Jag glömde till och med att stå upp när jag sjöng den! Illa alltså! Det var trevligt i alla fall och jag somnade gott på kvällen.

Idag är det lördag, eller igår (beror på vad klockan är när jag är klar här. nu är den 23.59) Jag spenderade dagen på stranden med Frida och Hanna och nu är hela mitt ass bränt och jag ser ut som en tomat! HAH.. härligt Hannah! På kvällen drog jag in till stan och träffade Ida så vi köpte oss en pizza och satte oss på Gröningen och hade det mysigt. Sen kom vi på att vi behövde lite godis som efterrätt så det blev lite sånt med. Mandy kom lite senare också och då blev det bara en massa flum på bryggan! Mysig kväll var det i alla fall! <3

 

Nu ska jag sova lite och vila min brända kropp. Imorn blir det nog ingen sol för min del. Ska chilla i skuggan med en bra bok och god mat. Jummie! ;D

Godnatt & sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0