13 / 6

Dagen började med ett träningspass på väg in till stan då jag cyklade (!) sen fortsatte jag tränandet på Friskis. Mycket efterlängtat faktiskt, det var riktigt kul med lite tantjympa! Sen mötte jag upp Nattis Pattis och vi gick en runda på stan. Shoppade lite och käkade pizza på Bomb. Massa skitsnack och skojs! Mysigt!

Sen åkte jag hem igen, snackade bara massa med Frida. Sen kom mamma hem och då bestämde vi oss för att gå på bio. Så vi åkte in till stan igen och såg Brudens bäste man. Väldigt rolig film faktiskt! Och sen att det var en romantisk komedi gör den inte sämre! Tog en glass och åkte hem och kollade matchen mellan Holland och Frankrike. Väldigt spännande minsann! 
 


Nu är det dags för mig att sova, är skittrött! Godnatt & sovgott!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Och vem träffade ni på McDonalds då? Haha. Hoppas er glass smakade gott :)

2008-06-14 @ 15:39:01
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0