12:59

Måndag morgon, eller förmiddag kanske jag ska säga. Vad räknas denna tiden till egentligen? Lunchtid?

Ja, nog om det. Kommer nog aldrig få ett svar ändå. Ska snart iväg och jobba lite var det tänkt. Så när klockan slår 13:25 beger jag mig iväg med bilen och morfar. Då börjar min sista vecka som bibliotekarie. Thank God! HAHa..

Igår hade jag en väldigt mysig hemma kväll. Den började med att jag var duktig och plockade ur diskmaskinen och då fick jag minsann fart! Det blev en liten fotbollstur med brossan, sen en snabbdusch och en riktig spa-kväll för mig själv framför tvn. Jag skulle egentligen kolla fotbollen, men den va lite seg så jag och mamma tittade på Bröllopsfixaren, en romantisk komedi. Trevligt värre! Glass och frukt blev det som snacks också, gott!

Nu ska jag kila, måste packa min matsäck. PUSS.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Skönt att det är sista veckan då :) Vilket bibliotek är du på?

2008-06-30 @ 13:01:27
URL: http://handkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0