Suddenly i'm flying, flying high in the sky

Jag har precis kommit in i min vakna-tidigt-sömn nu och det är faktiskt riktigt skönt. Lagom nu till när solen kommer fram och allt, för då hinner man göra så mycket. Idag ska vi nog med familjen till Ängelholm och åka båt, grilla och bada med våra vänner därifrån. Sen om vi kommer hem i tid så blir det väl en sväng in på festivalen antar jag.

Igår var det jobb som gällde nästan hela dagen. Det var väl helt okej, men blev ganska uttråkad efter ett tag. Men att jag skulle träffa Ellan igen höll min energi uppe! Vi sågs i stan efter att jag ätit lite med min syster. Så vi gick rundor och kollade lite artister och dansbanan där vi ägde förra året, haha! (Alla gamla par som dansar är så sjukt söta!) Lite senare träffade vi Calle Cooling och hans gäng och gick en sväng med dom. Lämnade Ellis Bellis vid Knutan och drog och tittade på Mange Schmidt, han är grym!

Nu är det dags för min morgonpromenad i detta fina väder.
Jag önskar er alla en underbar dag! PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0