sista söndagen i juli

Här sitter jag nu efter en lång dag stående i en glasskiosk. Är lite trött på det nu, men jag har blivit lite rikare efter denna helgen i alla fall så det är skönt! Imorn ska jag ge mig ut på en runda med mamma och leta kamera . Känner att jag behöver en ny nu innan Gotland och Frizon.  Min andra har blivit lite seg och gammal efter alla dessa år vi haft tillsammans. Men det har varit två underbara år ska jag säga. Alla dessa minnen vi fått tillsammans.

Ja, nu ska jag inte bli nostalgisk. Ibland behöver man gå vidare i livet och det ska jag göra nu. På tisdag åker familjen till Gotland och det har jag nog inte sett fram emot så mycket som nu. Saknar Josefine Pralin och den friska luften. Så det ska bli mysigt!

Helsingborgsfestivalen som varit i helgen har också varit mysig. På alla möjjiga sätt. Tyvärr så blev det ingen dans med Ellis i år, men det tar vi igen snart! Jobbet i glasskiosken är också slut nu för ett tag. Har kanske jobbat min sista dag idag, men jag vet inte säkert. Innan jag gick sa bossen "Tack för den här tiden!" Men jag får väl se vad som händer.

Nu ska jag gå och ta en dusch innan jag ska vaxa benen!! Vet inte riktigt om jag vågar än, men jag känner att det är dags nu, innan jag börjar se ut som en gorilla! Det är ju inte så attraktivt, eller hur? Ha det bra, alla gorillor och icke-gorillor där ute! PUSS!

 



Frida har köpt ny kamera och jag ställde såklart upp på att bli fotad när
hon skulle testa den här hemma! Jag diggar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0