long time ago

Nu var det minsann längesen jag bloggade, men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte pallat. Vem vill sitta inne och blogga när solen skiner? Inte jag i alla fall.

Helgen kan jag sammanfatta lite kort med att jag slutade på jobbet som bibliotekarie i fredags, och lycklig var jag minsann då! Det var riktigt skönt och jag var så glad när jag gick därifrån! En glass fick jag på vägen med så det var inte helt fel! Jag åkte hem en snabbis och läste lite ute i trädgården innan det var dags att bege sig till Örkelljunga och Nina. Där grillades det och vi tittade på film, gick en långpromenad och snackade en massa. Kul att träffa dig igen, det var så länge sen! :)

Nästa dag vaknade vi ljuvligt av fågelkvitter och jag fick minsann frukost på sängen (!) hOhHoo! Då var det lördag och vi begav oss till stranden i Ängelholm med Matilda. Det var mysigt och lite färg fick man till och med. Det behövdes kan jag säga! Efter att ha varit isolerad i 3 veckor! maha.. Sen hängde vi lite på Råbocka camping och käkade mat innan jag stack hem. Väl hemma tittade jag på White Chics med Anton, och den är så sjukt rolig! Man skrattar ju genom hela filmen! ;D

Idag, söndag, åkte familjen till mormor och morfar! Där var det grillning och god mat på gång. Det var ljuvligt gott och mysigt med en mini-släkt-träff såhär på söndag eftermiddagen. När vi kommit hem lekte jag och Anton hela tiden tills nu så jag är ganska slut efter all energi jag gjort av med. Nu är det dags för lite natt-chat och sen ska jag sova! :) GODNATT.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Låter ju super myssigt hänna :) så god bild

förstår att du inte vill blogga när det är sol ute, men kul är det att läsa !

2008-07-07 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0