jag lever.

Just nu sitter jag hemma i mitt kök efter en mysig tur till Båstad. (Bilder kommer lite senare, när jag fått dom av Idisen..) Det var mycket volleyboll, kändisar och skoj. Skämt. Diska & dansa! Film och godis. Stranden. Aah, det var mycket mysigt så att säga! Tack brudar för denna stund. Ni är underbara! <3

Idag vaknade vi av en skön Lejonkungen-låt, käkade god frukost och begav oss sen hem till Helsingborg. Jag stack till frisören och klippte mig lite. Ingen big deal - det blev bara topparna! Och sen träffade jag Henna igen. Vi tog oss en liten matrunda i stan efter en liten promenad. Tittade på folk, snackade och hälsade på Said. Sen tog jag tåget hem och hann vara hemma i 20 minuter innan jag skulle tillbaka igen och gå på bio med Natalie . Det var äntligen dags för oss att se Sex and the city - filmen! Och det är jag sjukt glad över att vi gjorde för den var sjukt bra! Ni som varit lika sega som oss, gå och se den! ;D

Nu är jag alldeles för trött för att vara uppe, även om det är väldigt mysigt att bara sitta och lyssnar på musik i shorts och Fridas tjocketröja. Snacka med lite folk och bara surfa på internet (som kooola flikkoor säger!). Eller inte. Nu blev jag sugen på att sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0