if a black man is rasist, is it okay?

Jag sitter här nu och lyssnar på Katie Meluhas låtar, alla lika fina och lika bra! Alla andra har redan tröttnat på dom, men det har inte jag minsann! :)

Jag har i alla fall precis lagat mat till familjen. Eller ja, till dom som är hemma - Frida och mamma. Det blev ris, kotletter och kryddad bairnesås. Mycket gott om jag själv får säga det. Speciellt med all den tid jag spenderar i köket nu för tiden. Det blir bakning efter bakning nu när jag bara går hemma. Igår blev det en blandning av chokladmuffins och cupcakes och snart ska jag dra med min syster ut i köket och baka blåbärspaj. Det var längesen!

Hoppas ni alla har en bra dag i alla fall, för det ska jag ha! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0