TORSDAG

Jag fick aldrig reda på mitt betyg idag. De började i klasslistan längst ner för B och slutade längst upp i A-klassen där jag är. Så nej, jag får vänta en vecka till! Jag vill veta nu!! Haha..

Hade jätteroligt i skolan idag. Käkade tacos med brudarna på O'Learys, sen var det en ganska slapp eftermiddag med lektioner man inte behövde göra nåt på. Vi hade spanska med och skulle skriva om 7 upplevelser vi har varit med om, typ klappat ett lejon eller hoppat bungyjump eller så. Och jag kan verkligen inte komma på vad jag har gjort. Inte förutom att jag blivit jagad av en massa kor. PANIK! Jag måste göra fler spännande saker i mitt liv! Hade i alla fall en bra dag i skolan. Det blir mycket roligare när man inte har massa plugg att tänka på!

Jag och Ida tränade idag efter skolan, ganska roligt ändå! Men nästa gång ska vi ta i så vi svettas som alla gamla gubbar där! Kom hem och käkade köttfärspaj som jag lagat, blev lite inspirerad av Nina som också skulle göra det idag. Sen nu sitter jag och kollar på handboll. (Tyskland - Sverige) Just nu ligger Sverige under, men de tar igen det. De måste vinna!

TJOHEJ

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0