Torsdag idag. Eller hur var det nu?

Jag är hur förvirrad som helst. Jag vet knappt vilken dag det är idag. Det känns som att det är onsdag idag, men att det är lördag imorn. Men nej, så var det icke!

Dagen har väl varit helt okej annars. Matteprov först, sen lång lunch och sist spanska. Ganska kul ändå! Sen satt vi kvar på skolan skitlänge och snackade tills lärarna körde ut oss.
Och nej, det var inte vi som kladdade på bordet. ICKE!

Sen stack jag och Ida och tränade tantjympa/dans eller nåt liknande. Roligt och mysigt faktiskt! Nu ska vi fira Antons namnsdag med för tidiga semlor.

JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!

image58

Kommentarer
Postat av: Hanna

varför prata i skola när man kan prata hemma ? haha

2008-01-20 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0