SOVGOTT

Nu är jag hemma igen. Barnpassningen gick väl sådär, barnen gick typ aldrig och la sig. De kom hela tiden med ursäkter om att få äta, gå på toa och leka lite. Jag ska inte säga nåt egentligen, för jag var exakt likadan när jag var liten. Men nu vet jag i alla fall hur föräldrarna känner sig när man inte vill lägga sig. Därför tänkte jag va duktig och lägga mig tidigt idag, men då fastnade jag vid Carolina Gynning. Haha. . sen var det tänkt att jag skulle plugga med, men då fastnade jag vid datan istället.

Nu är jag riktigt trötter så nu somnar jag snart här. Har sovmorgon imorn i alla fall, sen 2 lektioner så det ska bli skönt! SOVGOTT

image71

Världens sötaste barn! Jag vet inte vem dom är, men så gulliga dom är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0