söndag 20 januari

Idag vaknade jag upp hos Amanda. Sov där inatt med Nina efter att vi varit hos Fia igår. Det var riktigt kul! Hade sjukt roligt faktiskt!  Eller ja, för det mesta i alla fall! Thanks everybody! ;D

Vi väckte Nina med frukost på sängen. Hon fyllde ju trots allt 17 år. Så hon fick skönsång, macka som hon inte ville ha och Oboy. Grattis till dig älskade Nina! <3

Idag stack jag, Amanda och Nina till Ida och kollade på Bring it on och käkade pizza. Det är sånt mysigt man ska göra en söndag. Efter mycket snack och lite verkstad (?) så stack jag hem och nu sitter jag här och segar en massa. Kollar lite halvt på Bröllopsfixaren också. Bra film ändå!

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0