ONSDAG 30 januari

Idag har jag hunnit med massa grejer tycker jag. Först var det skola - matte, lunch och föreläsning. Och det har jag hunnit handla vindruvor till ;P

Sen åkte jag hem till Ellan efter skolan och var där ett tag. Skulle hämta lite grejer jag hade glömt där också. Det kändes som jag hade halva min garderob där när vi skulle ta fram allt, men vi hittade typ bara hälften. Haha! Vi hade roligt när vi letade i alla fall! ;D

För Ellans del var det jobb som gällde och då passade jag på att träna. Jag gick på station / medel, visste knappt vad det var, men det var roligt i alla fall. Sen var det en riktig brat, med negerbrun hud och kritvita tänder, som skulle bli tränare där. Man log varje gång han smajlade. Haha! Det kändes nästan som man var kär..!!

image72


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0