onsdag 16 januari

Idag har det hänt en massa, dock inte det som var planerat. Åkte till stan träffa Ellan och uträttade en massa ärenden, snackade och hade de allmänt trevligt . Sen åkte jag hem, försökte plugga lite men det gick inte så bra. Sen skulle jag va barnvakt åt två skrikande barn. Det var gaaaaanska så jobbigt, förutom att spela hockeyspel för det var kul. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska skaffa ett barn i taget och det ska va stor ålder mellan dom. Eller ja, så känner jag för att ha det nu i alla fall. Kommer säkert ändra mig imorn, men ja. Sen åkte jag hem igen och pluggade ännu mer matte, käkade kvällsmat, kollade på Tro, Hopp & Kärlek. En mysig film! Sen pluggade jag matte samtidigt. Matte suger, verkligen! Jag kan ingenting och vi har prov imorn. Hur ska detta gå? Aj aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0