nyårssaluten - 08

Dagen började med ett aerobicspass. Skulle egentligen på danspass med Lajsi, men hon var sjuk så jag gick på aerobic istället. Men det var faktiskt riktigt roligt! Var nästan som att dansa!

Drog till IH sen och kollade på nyårssaluten med Ellan, Martin, Calle och Gurra. Det var naajs! Sista matchen var den bästa tror jag. Vi hejade så himla mycket på ett lag fast vi inte visste vilka de var. Det roliga var att de som satt bredvid riktigt hejade på det andra laget. Haha! Tyvärr så förlorade dom, men det stod lika hela tiden nästan ända till sista minuten.



De varnade för att det var så halt på vägarna så att man skulle ta det lungt när man gick ut, så jag vågade inte ta bussen ner till Knutan. Tänk om bussen inte skulle ha stannat i backen ner! Så jag ringde pappa och han kom och hämtade mig och så käkade vi lite thaimat och kollade på tv.

När jag sen satt här hemma och kollade på Hit Chick kommer min kära familj upp till mig med glass och så sjunger de "va e de här för dag, e de en vanlig dag? nej, det är ingen vanlig dag. för det är hannahs namnsdag idag, hurra hurra hurra!" Så söta dom är! Så då satt vi och käkade glass och kollade på Hot Chick
tillsammans! <3

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0