No life!

Ibland har jag inget liv alltså. Jag åkte till Väla med mamma och Frida innan idag, men pallade inte gå i alla affärer som dom skulle in i så jag satt i bilen. Då satt jag bara och kladdade på min hand hela tiden, kände mig som en tatuerare. Framtida yrke kanske? Haha..not!

Jag skulle i alla fall lämna in min mobil på lagning. Den har varit helt knäpp - knapparna har spruckit och SIM-kortet går inte i. Så nu är jag utan mobil i 2 veckor! ;O Tror jag kommer klara mig ändå. Ska hitta nån annan mobil att ha mitt sim-kort i istället. Men men. precis när jag lämnat in min mobil så tappar jag bort både mamma och Frida, så där gick jag inne på Väla helt själv utan att veta hur jag skulle få tag på dom. HAhA.. så sjukt att jag skulle tappa bort dom just då! Men eftersom jag hade för mig att dom skulle till IKEA så traskade jag dit, i regn och blåst (eller storm snarare?) .

När jag till slut hittade dom ville jag bara hem och ta det lungt. Så detta har varit en riktigt skön slappedag för mig! Ska nog kolla film med brossan nu så godnatt! ;D

image68

Kommentarer
Postat av: Hanna

najs hand du xD

2008-01-29 @ 17:21:29
Postat av: Hanna

najs hand du xD

2008-01-29 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0