nattliv

Sitter här mitt i natten med mina systrar i min säng och kollar på Nattliv på tv. Och så klart så är det spy-tjejen som är programledare ikväll! Haha! Helt stört program! Det är typ inga som ringer in och svarar så hon står och bönar och ber efter att folk ska ringa. Mahaha.. Lite småkul ändå, men så störigt!

Träffade mina kusiner ikväll. Ganska mysigt faktiskt. Alla var jättesega så vi bara satt och snackade och spelade spel och så, mysigt värre! Tycker om mina kusiner <3

Sen kom jag hem vid 1. Satte mig med systrarna mina och kollade på de sista avsnitten av Heroes. Så bra serie!!! Älskar det! Peter Petrelli är så snygg. Och de små barnen är så söta! Ååhh, älskar de! Haha! Men men. nu sitter vi här och bara väntar på svaret på Nattliv, sen kan vi sova gott! Godnatt!

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0