Måndag 7 januari

Idag vaknade jag och Nina väldigt sent. Eller ja, det är ju faktiskt dags att vända på dygnet nu, skola snart och allt. Vi låg kvar i sängen ett tag och kollade på Sportspegeln, sen käka vi frukost och kolla lite på Vänner. Sen skulle jag in till stan och träna och Nina skulle hem. Och när vi ska på tåget är det massa ungdomar som går av - de hade vatt i skolan ju! Så skönt att börja först på onsdag faktiskt! Lite extra lov! 

Sen gick jag och Lisa på dansaerobic och dansade våra ass of. Haha! Det var värsta porr-dansen, mahaha! Men det var ganska kul ändå! Men eftersom vi inte blev så lökiga så bestämde vi oss för att gå på ett pass till, så det blev step också. Ganska jobbigt faktiskt, men riktigt roligt! Jag har kommit på att det är väldigt roligt att träna! =D 

Mammi kom och hämtade mig för hon var på väg till Väla, vi blev stoppade av polisen. Det var bara trafikkoll om ni undrar så ni inte tror att min mamma är kriminell eller så, för det är hon faktiskt inte! Hah! Jag som var så oerhört hungrig åt korv på IKEA medan mamma bytade en skiva och fixade lite annat. Jag kom i alla fall hem till slut, trött och glad efter träningen. Ska snart göra lite matte tänkte jag och skriva dagbok (ett av mina nyårslöften!) Kan inte ligga efter hur många dagar som helst. Så ha en bra kväll allihopa! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0