mååndag

Denna måndagen var ganska soft faktiskt. Det hände inte så mycket känns det som, men det gjorde det nog ändå. Det började trevligt, med att bestämma att man nog ska åka skidor på friluftsdan, sen en massa snack om helgen och sånt. Sallad till lunch idag med. Jummie! Sen var det massa jobb, jobb, jobb med projektet vi håller på med. Ska göra klart en tidning tills på onsdag och vår grupp är lite seg så vi har typ inte börjat. Men nu sitter jag här och skriver en tråkig artikel i alla fall, vilket inte går så bra eftersom jag distraheras av allt trevligt folk. Haha! Måste ta tag i den nu.. ;P

Jag och Ida skulle träna idag. Styrka/medel var det som gällde idag. Mycket roligt och jobbigt! Men det är så det ska va! En tränade som skriker på en vad man ska göra och en massa jobbiga övningar. Det var skönt efter passet i alla fall. Innan passet skulle jag kolla igenom min kalender för att skriva in en sak. Tror ni inte då att den är helt förstörd? Det är nåt som har läckt i min väska så allt jag skrivit med mina färgpennor har kletats ut. Tänk - alla roliga saker jag skrivit in, alla citat! Kära nån, det kommer bli jobbigt att minnas allt! Men men, livet kan ju inte vara helt perfekt.

Detta inlägg tilldelas Hanna som tjatat på att jag ska blogga. Haha! Varsågod Hanna, här är det! ;D


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAAAAAAAAAAAAAAAA!

2008-01-21 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0