Lördag!

Igår var det tjejkväll med brudarna! Vi kollade på film och snackade en massa, Mysigt faktiskt! Vi började med att kolla på nån skräckfilm om 3 ungdomar som skulle ut i skogen och göra ett projektarbete om nån häxa. Blairwitch project, tror jag den hette. Läskigt värre. Så nu tänker jag inte gå i skogen fler gånger, speciellt inte själv! Jag, Sofia och Nina var riktigt fega och satt och höll för öronen och ögonen typ hela tiden, men den va ändå läskig! Haha! Det är bara Lisa och Amanda som är sånna tuffingar! Sen kollade vi på en skitbra film, American History X, som handlar om rasblandning och svarta mot vita typ. Den rekommenderas varmt, fast den va lite hemsk med. I alla fall, det var en rolig kväll! Tack för det brudar!


image45
Nina, den brunhåriga snyggingen, och jag som tar skydd från regnet!


Sofia frågar Amanda en grej om filmen: Hur såg huset ut?
Amanda: Nä, jag bor inte i hus. Jag bor i lägenhet.

Fast kvällens roligaste var nog ändå när Lisa berättade om hur hon slagit huvidet i skåpet samma dag! Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter skeeta kul! ;)

Trevlig helg! :)

2008-01-12 @ 16:15:37
URL: http://allaboulinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0