ljuva tisdag

Idag var det massa lektioner med vårt nya projekt så vi jobbade massa med det, lååång och seg genomgång och sen diskuterade vi resten av lektionen. Sen var det lunch. Idag blev det faktiskt fisk med sallad. Så vi bröt inte trenden helt. Det är nog något med Cafe Birger som gör att man skrattar när man äter där. För varje gång jag käkat där har jag haft hur roligt som helst. Det är förstås för att jag har så roliga kompisar, men det kan ju bero på salladen med. Vem vet? Efter lunchen var det faktiskt en mycket bra engelska lektion, vilket vi inte haft på väldigt länge. Vi skulle tejpa fast våra tummar och göra massa roliga saker. Det var faktiskt riktigt roligt! Så nu vill jag att det ska va sånna roliga lektioner hela tiden! Haha! Men det tror jag inte vi får, tyvärr. Sen var det kemilektion och tjafs. Efter skolan stack jag hem till Ellan och kollade på OC och snackade en massa. Smidde lite planer och hade roligt! Sen stack jag hem och nu sitter jag här i min sängoch väntar på att Ugly Betty ska börja, sen är det CAROLINA GYNNING! Som jag har längtat, hon är så rolig! Så kvällen är bra än så länge. Ska käka kvällsmat nu, sen plugga lite matte med tror jag. Ha det fint, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0