i takt med musiken

Jag tror jag blivit sjuk eller nåt. Varje gång jag sitter vid datan börjar jag med att sätta på musik. Vilket i för sig är ganska normalt. Men sen börjar det knäppa - jag gör allt i takt med musiken! Antingen så sjunger jag med när sångaren sjunger eller så skriver jag i takt med trummorna eller basen. Oftast sitter jag bara och dansar med fötterna eller nåt, men ändå! Det är lite jobbigt ibland, men när jag till slut kommer på mig själv så skrattar jag bara åt det. Så störd man kan va ibland! Weell, well. Det var dagens problem det!

Nu längtar jag jättemycket till skolan! Vill bara att denna sega dag ska ta slut så jag får vakna och det är onsdag!

Och nu när vi ändå är inne på musik så, här är kvällens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0