frida som politiker?

Även denna dagen led mot sitt slut. Det blev ändå en bra dag till slut! Ska snart gå och lägga mig och försöka somna i tid ikväll. Det funkar inte riktigt att lägga sig vid 2 när det är skola nästa dag, så jag måste ändra på det nu.

Vi satt innan vid köksbordet, jag, min mamma och syster. Frida (min syster) ska snart välja gymnasie och har absolut ingen aning om vad hon ska välja och bara snackar på om allt möjligt. Och då säger mamma: Du borde bli politiker! De bara snackar en massa och gör ingenting. Du skulle passa perfekt som det!


image41

Jo, varför inte? Frida som politiker är kanske inte helt fel?
Lycka till med valet, sis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0