Fredag 4 januari

Idag har jag nog vaknat fyra gånger!! Haha! Vaknade först vid 10, somnade om. Vaknade sen av att mamma ringde hem och då satte jag igång tvn, sen somna jag framför den och vaknade, somnade och vakna sen igen av mamma som ringde än en gång. Helt sjukt så trött jag var!

Vaknade till slut vid ett i alla fall och började göra lite mat. Det blev nästan lite för gott för jag åt så mycket så nu mår jag nästan illa. Och glass på det gjorde det inte bättre. Usch! Jag måste verkligen sluta äta så mycket. Det är helt sjukt! Ena dagen äter jag hur mycket som helst. Det känns som att maten bara rinner igenom mig. Andra dagar käkar jag typ ingenting, för då orkar jag inte. Förstår inte riktigt hur det kan gå till, men jag måste i alla fall på ordning på det! Annars kommer jag ju se ut som en flodhäst snart!

Ska snart duscha och börja fixa håret lite. Ska träffa brudarna på Knutan, sen ska vi på fest hos Victor! Ska bli roligt! Först ska jag nog titta lite på Vänner. Älskar det! Så sjukt roligt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0