fortfarande tisdag

Det är fortfarande tisdag, den tråkiga tisdagen, och jag har inget att göra. Och jag orkar inte hitta på nåt heller, så jag bara sitter hemma och degar. Kollade nyss på Honey, den bästa filmen. Och lille Raymond är så söt! <3 Haha! Man blir ju helt kär i den lilla ungen!

image40


Men glad är jag i alla fall. Den nya HM-katalogen har kommit! Så jag kan underhålla mig större delen av dagen!

Imorgon är det dags för skola igen och idag saknar jag det väldigt mycket faktiskt! Så det ska bli skönt att få träffa alla kompisar igen. Men schemat är ju inte det bästa, TYVÄRR. Så dåligt schema så.. har massa långa dagar i veckan nu. Segt! Men jag har ju så underbara kompisar där så det ska nog gå bra ändå! <3

Kommentarer
Postat av: Tanja

Har den ? :D då ska jag kolla i brevlådan med desamma :)

2008-01-08 @ 16:45:22
URL: http://Tanjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0