En rolig torsdag!

Denna dagen har varit väldigt bra faktiskt, det var så roligt i skolan! Först var det en lååång mattelektion där vi mest satt och snacka hela tiden. Vilket kanske inte är jättebra med tanke på att vi har prov i det nästa vecka. Men men. . Sen var det lunch och de tre salladstjejerna fick minsann plats under ett paraply! ;D Käkade tonfisksallad på Birger, jummie! Så nu ska jag och Sofia bara äta sallad nästa vecka, får se hur gott det blir efter det! Haha!
Efter det var det reflektion och klassråd, lika slappa och onödiga varje vecka. Men det får man stå ut med! Sen satt vi och snackade kändisar hela rasten och sen var det dags att gå till spanskan. Det var hur kul som helst! Vi skulle berätta om våra vardagsvanor. Så skulle Linnea berätta om hennes morgon och hennes gröt hon käkar i en timme och äter med banan och mjölk! Hahahha! Det var så himla kul så jag kunde inte sluta skratta! Hon är så rolig, hon gör verkligen spanskalektionerna värda att gå till! Sen var det samhällslektion i helklass och då satt vi några tjejer längst bak och bara snacka massa skit och hade roligt! Ibland bara älskar jag min klass och idag är en sån dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0