Det var lite av en besvikelse..

Idag var det skola som vanligt. Lite segt faktiskt, för detta var en sån dag jag verkligen skulle vilja sova vidare! Till klockan 9 skulle va skönt bara det. Men men.. man kan inte få allt här i livet. Vi gjorde i alla fall klart vår tidning i skolan så nu är det över. Sen lyssnade vi på massa redovisningar och sånt spännande.

Efter skolan gick jag hem till Ida. Vi gjorde bakade potatisar med skagenröra och sallad. Riktig lyxmat för att vara vi som gjort det! Och så gott sen..! Till efterrätt unnade vi oss lite Daimglass. Sen bar det av till Friksis, vi skulle gå på danspass med Lajsi. Det var lite av en besvikelse faktiskt, men det kanske berodde på att vi sett fram emot det så mycket. Det var nog inte som vi tänkt oss det heller. Vi dansade nya danser till varje låt och det kändes inte som att man tränade, bara rörde på sig liksom. Men ja, det var lite roligt ändå!

Jag hade lite roligt på tåget hem med. Jag satt och väntade på att det skulle börja rulla och så kommer det in 2 tjejer och sätter sig mitt emot mig. Den ena börjar sjunga en massa knasiga sånger och hennes kompis bara sneade henne. HAHA.. jag höll på att spricka av skratt så roligt det var. Men jag ville inte vara taskig, så jag höll det inom mig.

Nu är det läggdags för mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0