Bränn alla bussar!

Ikväll när jag skulle in till stan och träna så är tåget nästan en kvart försenat. Det var nästan så att jag skulle missat passet. Men som tur är var de lite sena på Friskis med så jag hann boka in mig på stepen i sista minuten!

Men lite irriterad blev jag faktiskt. För jag hann ju knappt in till träningen och det skulle kännas riktigt onödigt att åka in om jag skulle missat hela skitet. Och inte blev det bättre av att tanten på stepen glömde bort alla stegen vi skulle göra. Aj aj, som det kan gå! Lite galet var det faktiskt. Men jag kom hem till slut i alla fall, käkade kvällsmat och sen pluggade jag matte.

.......

Det känns som att jag bara skriver att jag pluggar matte hela tiden, men så är det ju faktiskt. Ja, så går det om man väljer Nahum - no life!

.......

Som avslutning citerar jag någon människa på en buss. För det är så jag känner nu, typ.
"Jag vill bränna alla Skånetrafikens bussar, både de gula och de gröna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0