Bling bling!

BLING BLING! Det är det som gäller när man är hiphop-artist. Det har väl ingen undgått? Nä, inte jag heller. Jag har haft MTV igång hela dagen för jag kunde inte byta kanal och hade inget bättre för mig. Så idag har jag sett på massa program om hur kändisarna slänger iväg sina pengar på bilar och kläder, fester och hus. Det är helt sjukt! Inte nog med att de har två bilar som bara står, utan de ska ha tio, minst! Missy Elliot vinner nog priset för den som slösar mest. Hon har ALDRIG på sig samma kläder som hon haft innan och hon har nya skor varje dag. Specialgjorda enbart för henne med diamanter all over så att de blir värda några tusen mer. Hon lägger ner 2500 dollar på manikyr och ungefär 10000 på makeup. It is unbelievable!

image46

Hon blir till och med sminkad när hon sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0