Belöna sig själv, ja tack!

Idag var det en kort dag i skolan. Vi hade bara 2 lektioner så vi slutade vid elva. Efter det planerade vi filmkväll som vi ska ha ikväll hos Lajsi . Sen stack jag, Ida och Lisa till Friskis och tränade tantjympa. Riktigt roligt faktiskt! Alla har verkligen sin egen stil när de jympar. Vissa tar i som galningar, medan man inte ser på vissa att de ens jympar. Nä, det är mycket underhållande måste jag säga! Och mina träningskompisar är mycket bra också! <3 Efter passet gick jag och Ida till Ebbas och belönade oss med toast och kladdkaka. Man kan ju inte va nyttig hela veckan, så detta blir min krängedag! Jummie!

Nu ska vi dansa ut granen. Jag vet inte om vi är sena eller tidiga, men här ska det sjungar julsånger i alla fall! Sen ska jag handla och hämta Nina vid stationen, sen bär det av till stan igen! Ha en bra helg allihopa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0