1 januari 2008



Firade nyår med Ellinor igår. Världens bästa kompis! <3
Och det var den bästa nyår vi varit med om tillsammans! Wihooo! Så kul det
var! Tack för igår, alla!

Först jagade vi efter köttfärs i hela Helsingborg, sen åkte vi hem och fixa oss lite.
Sen efter det stack vi till Martin, där vi lagade tacos.
(Jossan skjutsa oss! Snyggingen som nyss fått körkort vet ni! )
Mästerkockarna var i full fart och det blev en supermiddag med Calle, Martin, Axel och Ellan!
Skalbaggar och gråsuggor är ju inget vi behöver bry oss om egentligen. muhahha..
Efter middagen kom lite annat trevligt folk och festen började. Mucho naajs!
Skulle sticka till Kärnan så vi var där vid tolvslaget,
men så klart så var vi lite sena och fick springa hela vägen typ. Men det var kul ändå!
Sen kom vi dit, träffade massa andra människor och kramade alla gott nytt år!
Efterfest hos Martin sen, trevligt med liten avrundning på kvällen!
Sen kom vår privata chaufför och hämtade oss och så kom vi till slut hem och somnade!
Bra slut på det förra året och en bra början på det nya. Hoppas alla ni andra också hade en bra kväll!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

         

Nytt år, nya tag. Som alla säger! Har skaffat 2 nyårslöften.
1 - Minska på allt gotte-ätande! 2 - Skaffa mig ett jobb!
Får väl se hur bra det går med det! Haha! Ska i alla fall försöka hålla dom detta året.

Idag var det fest för Greger, Martins pappa.
Så vi åkte till Hässleholm eller nåt ställe där och firade hans sista dag som 39-åring.
Trevligt! Massa mat och trevligt folk.
Sen snöade det när jag och Martin var ute med deras hund. Så härligt!
Efter det stack jag till våra kusiner som är här i Skåne nu, spelade spel och snackade lite. Mysigt!
Nu ska jag lägga mig så jag får sova lite denna natten i alla fall!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0