Tjaa!

Igår hände det en massa grejs jag inte kunde blogga om pga att jag inte kunde logga in här. BLÄ på det! Jaja, efter en spännande skoldag gick jag på stan med Natalie och Ellan för att handla present till Andrea. Hon fyller ju 18 år! ;D Så vi hittade lite fina saker och strövade rundor på Kullagatan. Sen stack jag och Nattis till hennes skola och fixade lite grejs och sen satt vi på Donken och hängde.

Efter det skulle jag träna - ännu ett jobbigt pass denna veckan! Men det var riktigt skönt i alla fall! Och jag känner mig så himlans duktig när jag tränat så mycket! ;D

Jag kom hem sen i alla fall och käkade min efterlängtade köttfärspaj! Hade längtat efter den hela dagen! Haha.. Sen skulle jag sätta mig och plugga framför tvn, men jag fastnade i en skitbra film! Phone Booth, heter den och den var riktigt bra! Jag satt som fastklistrad hela tiden! Men lite läskig var den också. Och ja, jag rekommenderar den starkt!

Eftersom det inte blev så mycket plugg så ska jag sätta mig med det nu. Är i skolan nu, en timme för tidigt..igen! Haha! Men pallar inta ta tåget in längre så det är mycket skönare att få skjuts och då får jag sitta här och nörda mig istället! PUSSHAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0