tisdag 5 februari

Tjoheej! Ännu en bra dag har passerat förbi och nu går den mot sitt slut. Ska sova snart!

Det har i alla fall varit ännu en toppendag! Jag hade skitskoj i skolan, en riktigt flummig dag. Som vanligt nu för tiden. Men vi lyckas jobba lite ändå! Efter skolan följde jag Amanda hem för att fördriva lite tid, men det var trevligt. Henne kan man ha hur långa pratstunder som helst med. Du är bra du, Mandy! <3

När jag lämnat av henne, gick jag till Friskis och tränade skivstång / spin med Ida. Det var sjukt jobbigt, men det är riktigt skönt nu efter. Fast å andra sidan hjälpte det inte så mycket att jag tränade idag, för jag var jätteonyttig. Käkade pommes med kyckling när jag kom hem, sen blev det semlor på det .. Haha! Bra Hannah! Men det är ju trots allt fettisdagen!

Förresten, säger man fet-tisdagen eller fettis-dagen?

Sen unnade jag mig lite tv-tittande, Gossip Girl och Carolina Gynning. Hon är så rolig! Idag skulle hon spela in en egen låt, shiet säger jag bara.. ! Haha. . ;D

Nu måste jag sova, det gör jag alldeles för lite. Och sover man för lite kan man få diabetes läste jag nånstans. Och sover man för mycket blir man överviktigt. Det är jobbigt det där med sömn.. SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0