saturday night

Yes, nu är jag hemma efter en trevlig kväll hos Wallins med lite spel, mat och en dos av Melodifestivalen. Spelet var roligt, maten var god och Melodifestivalen var ganska så dålig. Faktiskt. Det var typ inga bra låtar alls.  BWO och upp och hoppa - låten blev mina favoriter till slut. Fast att dom är sög! Men man måste ju ha några favoriter! Som tur är så finns Björn Gustavsson där och gör programmet roligt! Efter en filmtitt, The Pacifier, så ska jag nu lägga mig och sova gott. För imorn är det söndag och det betyder att det är sista lovdagen innan skolan börjar igen. GODNATT

du är glad och elegant
du är laktosintolerant
du är strösslet på en glass
du är det roliga i hasch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0