måndag 11 februari

Idag har det hänt lite småroliga saker hela tiden tycker jag, vilket har gjort denna dagen mycket bra! Det började bra med att jag och Ida gjorde en egen kortlek att spela med, eftersom ingen av oss hade med nån. Sen kollade vi lite film på svenskan och sen var det massa projektplugg. Vår grupp som är så bra ligger nog mycket bra till. Det känns så i alla fall och imorn blir vi förhoppningsvis klara! Det känns bra! ;D Jag och Amanda försökte lyssna på bra musik hela lektionen, men Pelle, vår kära biologilärare satte igång "I love Europe" med Christer Sjögren hela tiden så det gick inte så bra. Han tyckte den var skitbra, haha.. men usch! Den sög! Hahahha.. synd Pelle!

Ida har fått tag på sin borttappade väska så då blev jag glad för hennes skull. Detta firades på Ebbas Fik med lite efterlängtad kladdkaka och massa mys med Nina, Ida, Mandy och Lisa. Efter detta fick vi lite ångest, kladdkaka och måndag går inte riktigt ihop, så vi stack till Friskis och tränade lite! Hahaha..

Efter träningen käkade jag hur mycket mat som helst och segade bara. Så nu måste jag läsa igenom vår rapport och rätta lite grann. Sen ska jag somna gott! Så godnatt på er!

image89

Christer Sjögren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0