kiss from a rose

TJA. Jag har precis kommit hem från skolan, tre timmar senare än när jag kunde kommit hem. Jag missade först tåget och när jag väl kom med nästa så hade jag ingen nyckel hem. Jag plingade på för att se om nån liten varelse fanns där inne i stugan men ingen öppnade så jag gick till farmor och farfar, satt där i nån timme, snackade och käkade god mat (världens godaste daimtårta!) Jag blev proppmätt, och då vet man att det är dags att gå hem, så då gjorde jag det. Jag stod i blåsten och ringde på dörren, utan att någon öppnade..igen..! Men jag envisades med att knacka lite hårdare tills min kära syster öppnade och sa "jag hörde inte.." Yeah right, baby! HAHA.. Jaja, jag är inne i värmen nu iallafall och borde egentligen plugga till provet imorn men jag kände att jag behövde vila lite. Onsdagar har liksom blivit min vilodag från plugget på nåt sätt, men det funkar inte alltid. Jag ska i alla fall ha samhällsprov imorn och smart som jag har jag knappt börjat än. Så det är bara att tuta och köra! Nu ska jag knarka ner mig i skorpor och kex. ADIOS AMIGOS

ps . jag känner mig jätteduktig idag! dels för att jag klarade mig hem från blåsten men också för att jag lämnat in både rapporten och uppsatsen vi hade i läxa. det känns verkligen som en sten har lyfts från mina axlar! haha.. nog från mig. hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0