just a minute!

Denna helgen har jag haft fullt upp med massa roligt att göra så har inte varit vid datan nåt, så här kommer en liten uppdatering på vad som hänt i mitt liv dessa dagarna.

Freadag:  Idag var vi lediga från skolan, mycket skönt må jag säga. På eftermiddan bar det av till Lisa för att fixa oss och inför Chrilles fest. Trevligt! Sen när vi skulle åka dit var bussen sen så vi höll på att missa nästa buss. Amandy hade inte käkat så hon var tvugnen att handla mat och jag och Nina skulle ha läsk. Vi sprang först hela vägen från den ena bussen till den andra, för att sen springa in till Pressbyrån för att handla lite och sen springa ner till tåget för att sen byta till buss. Ja, rörigt var det, men ett litet äventyr skadar ju inte! ;D Haha.. Vi kom i alla fall fram till Billesholm till slut och hade skitskoj! En riktigt lyckad kväll med mycket dans, skvaller och skratt! Klara underhöll med fin sång på scenen och Amandy får priset som kvällens dansbrud! Det blev mycket snack inne på toaletterna och sen kom vår privata taxi som körde hem oss, galet (!) till Amanda där vi somnade gott! =)

              
Lite bilder från Chrilles fest!

Lördag: Jag vaknade vid halv 1 och "råkade" väcka mina kompisar lite smått, sen gick vi upp och käkade frukost och snackade lite. Mysigt! Sen skulle jag och Nina till Örkelljunga, hem till Ninisen, för att ha ett litet Sagan Om Ringen- maraton! Så klart fick vi massa problem på väg till denna bussen med eftersom vi ville ha nåt att käka på bussen. Så vi gick först till ICA för att handla läsk och godis. Men de hade inte det godiset vi ville ha så vi gick mot bussen. Halvvägs dit kom vi på att vi kunde käka nacho-chips så då halvsprang vi tillbaka till ICA för att sen ta bussen till Knutan där vi kunde åka vidare. HAHAH.. att det alltid ska va nåt när vi ska till bussarna! När vi kommit till Nina sen började vi kolla på första filmen, men somnade såklart efter en timme. HAHA.. lyckat! Och vi skulle ha maraton på sagan om ringen! Jaja, vi tog en paus och kollade på Melodifestivalen. Samuel Gajicki (som har gått på min skola) var med! Hihi ;D Glad var jag i alla fall att de skalliga tvillingarna kom vidare, dom var asbra! Vi fortsatte vårt maraton efter lite mat och fick sen besök av Marcus och Johan en liten stund, trevligt värre! Under den andra filmen somnade jag bara under det stora kriget i slutet och i tredje filmen småsov vi resten av filmen.

image96
Gollum i Sagan om Ringen

Söndag: Vi vaknade utvilade och kollade om den sista filmen tills vi hade avklarat vårt maraton! Vi lyckades efter många om och med! JAA! Sen segade vi oss resten av dagen med att baka Oboy-kaka med vårt egna recept och kolla på massa klipp med Björn Gustafsson, vår nya idol!

Tack alla för en underbar helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0