I'm walking on sunshine!

I torsdes var jag hos Ida efter en rolig friluftsdag. Vi bakade kladdkaka, lagade skitgod mat och kollade på film! New York Minute och Tvillingarna på Bahamas. Så vi hade lite Olsen-tvillingarna-mini-maraton! Men det var trevligt!
image74
Vi unnade oss lite efterrätt. Kladdkaka med kiwi och päron. jummiE!

Sen var det ju skola dan efter och vi jobbade flitigt minsann..(NOT).. Mahaha! Jag, Henna, Nina och Ida åkte skridskor efter skolan sen. Det var helnaajs! Vi åkte rundor som skridskoprinsessor i flera timmar, fikade ännu mer och trillade lite med.   

image75
Ida, Henna och Nina! Mina älskade skridsko-prinsessor! <3

På kvällen drog vi till Isabell som hade tjejkväll. Det var jättemysigt! Massa tjejer från klassen, pizza, tjejsnack och skitbra filmer. Vi såg I hennes skor och Dagboken. Dagboken är så himla bra! Jag älskar den! ;D

Jag är en glad prick efter dessa underbara dagar som jag bara spenderat med er! Ni betyder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0