HEEEEJ

Denna dagen har varit riktigt rolig! Jag har haft en underbar dag idag! Det började med ett samhällsprov som gick förvånadsvärt bra, så det var skönt! Sen var det en trevlig lunch med gänget på Crom där vi käkade kotlett, stekt potatis och pepparsås. Mycket mycket gott! Efter det hade vi två smått onödiga lektioner som dock var väldigt roliga! Lite cheerleding med Ninisen var inte helt fel det heller! Vi kan verkligen komma på våra ramsor! Sen var det dags för spanska, en av de roligaste lektionerna på länge! Vi skulle skriva en kort sammanfattning bara vilket flummade ut en aning. Det var i alla fall jätteroligt!

Efter skolan var vår projektgrupp väldigt ambitiösa och gick ut på uppdrag på stan. Medan några spionerade på folk satt jag på Wayne´s och vaktade väskor med Ida, vilket inte var helt fel det heller! Till slit gick vi hem till henne och kollade på OC innan det var dags för träning. Idag var det ett intensivpass som gällde! Det var sjukt jobbigt, men riktigt roligt. Och tränaren där var en sån typisk tränare man skulle kunna bli kär i. HAHAH.. det är galet alltså! Man kan ju egentligen inte bli kära i dom så.. men dom kan i alla fall få en att gå på deras pass bara för att dom är tränare. Efter träningen körde jag en runda med mamma då jag fick motorstopp typ 10 gånger! Oops. Jaja, nog snackat om min dag. Här kommer dagens innelista och utelista made by Hannah och Nina.

INNELISTA

1. Svensk humor (den är bäst!)
2. Cheerleding
3. Kotletter

UTELISTA

1. Japaner
2. Äta nyttigt (det var so last week!)
3. Vemmentorp

image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0