Fredag kväll 29 februari

Denna dagen har inte alls blivit som jag planerade. Det var tänkt att jag skulle söka jobb, leka med Ida och käka lunch med henne. Istället gick jag och Henna på stan och letade resor till i sommar, vi blev helt plötsligt väldigt sugna på att sticka från Sverige! Haha. . Sen blev det träning med Idisen och nu är jag hemma. Vi har käkat pizza och kollat på tv, mysigt faktiskt och dagen blev lyckad ändå! ;D Nu ska jag gå och leka med Anton, godnatt!

Är det friar-dag idag? Någon sa det till mig, men jag vet inte om det är sant (?)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, Hannah, så är det ;) Varje skottår får tjejen fria till killen. Så nu får vi vänta tre(fyra) år till tills vi får fria.kanske har man någon att göra dte till då också ;)? haha.

2008-03-01 @ 18:10:32
URL: http://handkram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0