Första måndagen utan träning.. ;O

Nu är jag hemma från skolan och har käkat och så. Ska snart ta mig i kragen och börja plugga lite. Matten och svenskan måste bli klar snart. Jag känner faktiskt att jag är på plugg-humör, hur ovanligt det än kan vara. Sen är detta första måndagen detta året som jag inte tränar, det känns helt konstigt och jag har typ inget att göra. HaHA.. men jag är glad ändå! Skolan flöt på som smör i solsken (?) och jag hade sjukt roligt hela tiden! Sen blev jag bara gladare när polisen hade ringt skolan och sagt att de hittat mitt matkort och träningskort! IIiih ;D Så nu behöver jag inte oroa mig för det. Lite synd bara att bankkortet och mina pengar försvann. Men men, det är smällar man får ta. Nu dissar jag datan och sätter mig på mitt rum och börjar uggla. Ha en bra måndag allihopa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0