En torsdagkväll full av skratt!

Efter en tur till Väla för att hämta min efterlängtade mobil var det dags att käka lax. Vi skulle egentligen ha ris till, men eftersom alla gick ifrån köket och började göra annat så brändes det så brandlarmet gick igång. Så istället blev det lite snabbmakaroner till. Men det var gott det med! ;D

Sen var det dags för lite plugg. Men hur mycket tror ni man får gjort när man uppehålls av massa trevligt folk på msn? Inte så långt nej. Så för att komma igång med pluggandet igen så tog jag mig en cykeltur i nattlinnet med Frida sen var det dags att ta nya tag. Jag lyckades skriva en hel del på rapporten faktiskt, men sen orkade jag inte mer och gick ner för lite glass. Då började jag bara tramsa en massa med mamma och Frida, dansa och sjunga massa i köket, och vi skrattade tills vi låg ihopkrupna på golvet, hahaha. så roligt man kan ha det ändå! ;D


Frida: Hannah kan du inte äta här nere med mig? Jag vill ha sällskap.

Hannah: Nä, jag ska äta på mitt rum. Men du kan komma upp och sitta på mitt rum om du vill.

Frida: Sitta på mitt rum?

Hannah: Ja, då kommer vi nog närmre varandra. (vi har rummen bredvid varandra)

HAHa..

Well well, det blev dags för ännu mera plugg och sen när jag inte palla mer började massa annat folk snacka med mig istället och då fick jag en ännu bättre anledning till att inte plugga och inte sova utan bara nörda mig framför datan.

Helt plötsligt kommer Frida inspringande på mitt rum och liknar denna varelsen.. Shiet alltså! Hahahha. . jag blev nästan rädd för henne!


image80

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0