En lördagskväll i Helsingborg!

Ikväll var det fest hos Martin som gällde, så jag åkte dit ikväll. Det var massa trevligt folk och vi hade skitkul! Dansade och hade allmänt skoj! Sen när jag skulle dra märkte jag att nån hade snott en massa grejer från min väska. Så nu är jag av med pengar, matkort och lite sånt. Så himla onödigt! Vad ska man med mina grejer till liksom? Palla..! Men det löser sig hoppas jag!

Mamma hämtade mig sen vid halv 2 så då åkte vi hem. När vi åkte förbi MAXI's tomma parkering så blev jag så sugen på att övningsköra och det blev mamma också! Så där körde jag och mamma rundor mitt i natten. Sen kom polisen och skulle tanka på macken bredvid. Och tror ni inte dom följer efter oss på vägen hem? HAHAH.. de satte till och med igång blåljusen. Så vi stannade såklart och då kom farbor Blå och sa att vi såg skumma ut. Tydligen hade vi kört konstigt och utan ljuset på. Men vi körde ju trots allt rundor på en parkering mitt i natten utan ljus. Så man kan ju förstå att polisen undrade lite kanske. Haha.. ett litet äventyr där ja!

Nu är jag i alla fall hemma så nu ska jag sova. GODNATT


Kommentarer
Postat av: emma

hejsan..om du har en hund får du gärna vara med i tävlingen om att vinna en bok om hundar eller en påse med ben till hunden ;)

2008-02-03 @ 02:40:46
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0