alla <3 dag

Jag har haft en jättebra dag. Vaknade och såg att solen sken in i mitt rum och blev jätteglad, sen blev jag ännu gladare av att mamma gav oss choklad som alla hjärtans dag - present! Sen åkte jag till skolan där vi hade MåBra-dag. Det var la mysigt och lite småroligt. Sen tog jag mig en minipromenad med Ida, så mysigt! Vi gick genom kyrkogården ioförsig, men det var värsta vårvädret och allt! ;D Efter det stack jag och träffade Ellan på IH, deras skola hade sån fotbollsturnering. Och jag kom ganska tajmat med för det hände massa spännande saker! Lite småkul faktiskt! =) Sen åkte vi hem till henne och käkade våfflor, jummie! Efter det var det dags för träning, spinning var det som gällde idag. Det var helnajs! Nu är jag helt slut och vill bara sova, så godnatt!

OCH NU HAR JAG LOOOOV =D hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0