drop in the ocean

Lucia dagen spenderades på jobbet och hos Natalie. Äntligen fick jag se deras nya hus som var sjukt fint ! Det blev en massa mys med film och tjejsnack. Vi käka lite frukost dagen därpå och tog sen tåget från LA. Jag jobbade lite till och kom sen hem till en massa plugg. I mina plugg-pauser, vilka blev ganska långa och många, klädde vi granen och skickade julkort. Min julstämning har aldrig varit så här på topp innan, it's wonderful!

Idag skrev jag ett prov i skolan och sen kollade vi film så det var en rätt så lugn dag kan man ju säga. När jag kom hem började jag storstäda mitt rum för att sedan möblera om och julpynta lite. Så nu var det fixat och jag har fått träningen för dagen! Dags att nanna nu, sovgott!


Drop in the ocean med Ron Pope är förövrigt den bästa låten just nu.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Var så mysigt att du va här ;D tihi <3 love

2008-12-16 @ 00:21:38
URL: http://nogg.se/Nlucy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0